VPN کیا ہے

VPN کیا ہے

             قارئین VPN کیا ہے ؟ اور کیسے کام کرتا ہے؟ اور اسکو آپ اپنے لیپ ٹاپ یا موبائل کیسے استعمال کرکے فائدہ اٹھاسکتے ہیں۔ ان سب پر روشنی ڈالنے کی کوشش کرتا ہوں۔   سب سے پہلے اسکا مطلب جان لیتے ہیں جو بنتا ہے virtual private neywork اب یہ کیا ہوتا ہے اس پر بات کرلیتے ہیں۔  جیسے آپ کے پاس ایک موبائل ہے ایک لیپ ٹاپ ہے اور ایک کمپیوٹر ہے۔ اب اگر آپ ایک موبائل سے  لیپ ٹاپ پر یا کمپیوٹر پر کوئی ڈیٹا بھیجتے ہیں تو یہ آپ کا ایک  internal network کہلائیگا۔  اسی طرح اگر آپ ایک ویب سائٹ پر جاتے ہیں اور اسے کھولنے کی کوشش کرتے ہیں تو وہ کہاں سے کھلے گی؟  وہ کہیں نہ کہیں محفوظ ہے۔

اب یہ چاہے امریکہ میں لگے سرور پر محفوظ ہو یا پاکستان میں یا پھر کسی اور ملک میں لیکن یہ محفوظ ضرور ہے۔ پھر اسی جگہ سے آپ کوئی خاص سائٹ یا وڈیو دیکھ پاتے ہیں۔ جسکا طریقہ کار یہ ہے کہ جب آپ کوئی ایڈریس ٹائپ کرتے ہیں تو پہلے اس کی ریکویسٹ اس  سرور پر جاتی ہے پھر وہاں سے آپ کی ریکویسٹ پر عمل ہوتا ہے تو آپ وہ چیز دیکھ پاتے ہیں۔ انٹرنیٹ پر ہر وڈیو یا سائٹ یا کوئی اور کو ایک خاص ایڈریس پہلے سے دیا گیا ہوتا ہے جو اس تک پہنچنے کا ذریعہ ہوتا ہے۔

ان سب کا کچھ نقصان بھی ہے جیسے آپ جب بھی کسی سائٹ پر جاتے ہیں تو اسکا ریکارڈ بھی کہیں محفوظ ہوتا ہے۔ آپ کی انفارمیشن یا آپ کا کریڈٹ کارڈ نمبر وغیرہ۔ جیسے آپ کسی کا فری  وائی فائی استعمال کرتے ہیں تو ہوسکتا ہے کہ وہ آپ کا ریکارڈ ہیک کرلے ۔ تو ان چیزوں میں کافی احتیاط کی ضرورت ہوتی ہے۔ جب آپ نیٹ سے کنیکٹ ہوگئے تو آپ چھپے ہوئے یا آپ کی معلومات چھپی ہوئی نہیں رہتیں۔

VPN کا استعمال

دوستو کسی خاص جگہ پر یا ملک میں کچھ خاص انفارمیشن ہوتی ہیں جو صرف ان ممالک میں ہی دیکھی جاسکتی ہیں۔ یا جیسے آپ نے کوئی سائٹ بنائی یا وڈیو بنائی ۔ اب آپ چاہتے ہیں کہ یہ صرف پاکستان میں ہی دیکھی جائے تو آپ ایک مخصوص سیٹنگ  سے سرور کو پابند کردینگے کہ اس کو صرف پاکستان میں دکھایا جائے۔ اب یہاں VPN کا استعمال کیا جاتا ہے یہ آپ کی پہچان چھپادیتا ہے یا ایسا کردیتا ہے کہ سرور کو لگتا ہے کہ یہ ریکویسٹ پاکستان سے ہی آئی ہے ۔ کسی باہر کو ملک سے نہیں آئی تو وہ اس جگہ تک رسائی دیدیتا ہے۔

جواب دیجئے