PTA IMEI block mobile by IMEI number

PTA IMEI block mobile by IMEI number

دوستو ایک اہم اعلان جو PTA Pakistan کی جانب سے کیا گیا ہے کہ پی ٹی اے آپ کے موبائل کو بلاک کردیگا۔ اب اس کو دھیان سے پڑھ لیں شاید آپ کا یا آپ کے دوست کا موبائل بلاک ہونے سے بچ جائے! اب دوست کا نام میں نے اس لئے لیا کہ آپ سب سے پہلے دوست کو ہی تو جاکر اس اہم بات کو شئر کرینگے نا!!!

بہت سے لوگوں کو میسجز آرہے ہیں کہ اگر ان کا موبائل   IMEI compliant نہیں ہے تو  بیس اکتوبر کو بند کردیا جائیگا۔  اب یہ سب کیا ہے اور موبائل کیوں بند ہوگا؟   اب کچھ پیچیدہ بھی ہے لیکن سمجھنا مشکل نہیں ہے۔ آپ جانتے ہیں کہ دنیا میں جتنے بھی موبائل فونز آتے ہیں ان کا ایک imei نمبر ہوتا ہے۔

ایک آرگنائزیشن ہے   G.S.M.A کے نام سے جو ان موبائل فونز کو  IMEI نمبر دیتی ہے۔ یعنی جو نمبر آپ کے موبائل کا ہے وہ لازمی اس آرگنائزیشن کے پاس بھی ہوگا۔اسی لئے اگر جعلی IMEI نمبر ہے تو وہ ان کے پاس نہیں ہوگا۔جیسا کہ آج کل ہوتا ہے کہ کمپیوٹر سوفٹ ویئر کی مدد سے کسی بھی موبائل کا  IMEI نمبر تبدیل کردیا جاتا ہے۔ اب ایک ہی  نمبر بہت سے موبائل ڈیوائسز پر ڈال دیا جاتا ہے۔

اب اس سے ہوتا کیا ہے؟ یہ ایک اہم سوال ہے اصل میں جب کرائم ہوتے ہیں تو سکیورٹی ادارے اس نمبر کی مدد سے جرائم پیشہ افراد کی لوکیشن ٹریس کرنے کی کوشش کرتی ہے۔ پھر جب ایک ہی IMEI نمبر بہت سی ڈیوائسز پر ہوتا ہے تو وہ ادارے لوکیشن ٹریس نہیں کرپاتے اور اس کا سارا فائدہ یہ جرائم پیشہ عناصر اٹھاتے ہیں۔اسی لئے کسی بھی موبائل کا IMEI نمبر تبدیل کرنا غیر قانونی ہے۔

PTA کیا کرنا چاہ رہی ہے؟

اب اس  IMEI سے اور بھی کام لئے جاتے ہیں۔ جیسے کہ PTA یہ دیکھتی ہے کہ کون سے IMEI پر ٹیکس پے کیا گیا ہے اور کس پر نہیں؟ اب ظاہر ہے کہ جو اسمگل  ہوتے ہیں ان پر ٹیکس پے نہیں کیا گیا ہوتا جو PTA کو کسی صورت برداشت نہیں ہے۔  اصل میں ان موبائلز کے IMEIنمبرز بھی PTA کے پاس نہیں ہوتے تو گورنمنٹ چاہتی ہے کہ ایسے فونز کے  IMEI نمبرز ان کے پاس موجود ہوں۔

propakistani successfull blog kaise banaye 

تو ایسے میں آپ کو کرنا یہ ہے کہ جو بھی موبائل آپ کے پاس ہے جو ابھی تک استعمال نہیں ہوا اس پر سم لگاکر آن کرلیں بس اس طرح آپ کا ریکارڈ PTA کے پاس چلاجائیگا اور پھر فون میں کوئی مسٔلہ نہیں ہوگا۔یعنی آپ کا فون IMEI Compliant بن جائیگا۔

اب اس کو کیسے چیک کریں کہ آیا موبائل فون comp;iant ہے یا نہیں!!!!!   اسکے کچھ طریقے ہیں جیسے PTA کی ویب سائٹ پر جاکر چیک کیا جاسکتا ہے اور ایک اچھا طریقہ میسج سروس کا بھی ہے جو کچھ اس طرح سے ہے کہ پہلے آپ اپنے موبائل کا IMEI نمبر معلوم کریں جو آپ کو ڈائل پیڈ پر *#06# اسٹار ہیش صفر   چھ ہیش اینٹر کرنے سے مل جائیگا۔ پھر آپ اس نمبر کو 8484 پر میسج کریں آپ کو بتادیا جائیگا کہ آپ کے موبائل کا کیا اسٹیٹس ہے آیا وہ compliant ہے یا نہیں!!!!   

تو بس اس میں زیادہ بتانے کا کچھ نہیں ہے لیکن جب میسج آئے تو آپ کو بہت احتیاط سے اس میسج کو دیکھنا ہے اور اپنا مسٔلہ حل کرنا ہے ایسا نہ ہو کہ آپ کا مسٔلہ آپ کے حساب سے حل ہوگیا ہولیکن ان کی نظر میں حل نہ ہوا ہو۔!!!!!!!!!

جواب دیجئے