Mind power and control in urdu

Mind power and control in urdu

            میرے دوستو یہ ایک اہم اور دلچسپ موضوع ہے جو آپ کو آپ کا دماغ قابو کرنا سکھادیگا۔ یہ خاص کر آج کے ٹینشن بھرے دور میں بہت ضروری ہے۔ کیونکہ آج کل حوصلہ توڑنے والے اور آپ کی کامیابی سے جل کر یا کسی بھی وجہ سے آپ پر باتیں  کسنے والے بہت ملینگے ۔ یا کبھی آپ کچھ کرنا چاہرہے ہیں اور ہمت نہیں ہورہی یا کچھ پرانی دکھ بھری یادیں آپ کے موڈ اور کام پر اثر انداز ہیں تو ضروری ہے کے ان کو ختم کیا جائے۔

             دیکھئے اب بہت سے لوگ ایسا کہتے ہیں کہ ذہن کو کنٹرول کرو اور اپنے آپ کو چینج کرو۔ ایسا کرنا ہر کسی کے بس میں نہیں اور ویسے بھی ذہن کسی کے بھی کنٹرول میں نہیں ہوتا۔ مائنڈ ایک دوڑتا ہوا گھوڑا ہے جو بہت ہی کم لوگوں کے قابو آتا ہے ۔ اس کے لئے لوگ تپسیا وغیرہ کرتے ہیں۔ اب آپ بھی کسی یوگی کی طرح سب کام چھوڑ کر کسی پہاڑ یا جنگل میں تپسیا کرنے چلے گئے تو باقی کام گھر کے کون کریگا؟ تو ایسا کچھ نہیں کرنا ہے تو پھر کیا کرنا ہے؟

کچھ باتیں کسی سے نہ کریں

وہ خامی جو ناکامی کی ذمہ دار ہے۔ 

mind memory storage

             یہ تو آپ جانتے ہی ہیں کہ ہمارا دماغ  جذبات ،چیزیں یا واقعات   محفوظ کرنے کی جگہ ہے۔ اب اس میں یہ سب پڑا ہوا ہے جس میں اچھے واقعات برے واقعات اچھے جذبات یا منفی جذبات یا لوگوں کی چبھنے والی باتیں سب آپ کے دماغ میں ہیں۔ اب کرنا آپ کو یہ ہے کہ آپ کا دماغ ان باتوں میں سے منفی باتوں کو لیکر ٹینشن کا شکار ہوجاتا ہے۔ تو آپ کیا کریں کے ان منفی باتوں کو  ذہن سے  ہٹانے کیلئے ان مثبت باتوں کو سوچیں اور ان منفی باتوں سے ری پلیس کردیں۔

             مثلا اس وقت کو سوچیں جب آپ نے کوئی بہت اچھی اور بڑی کامیابی حاصل کی تھی یا کوئی وقت بہت اچھا گزرا تھا۔ تو جب یہ آپ اپنے ذہن میں ری کال کرینگے تو آپ کو بہت اچھا محسوس ہوگا اور آپ کا موڈ اچھا ہوجائیگا۔ اور پھر سے آپ زندگی کو اچھا محسوس کرنا شروع کردینگے۔ اور جو کام یا کاروبار کرنا چاہرے ہیں اس پر پھر ایک نئے جذبے سے لگ جائینگے۔ کیونکہ یاد رکھیں خیالات آنا نہیں ہیں مائنڈ میں بلکہ لانا ہیں وہ جو آپ چاہتے ہیں۔ یہی طریقہ ہے یعنی آپ کو ذہن سے خیالات نکالنا نہیں ہے کیونکہ اس میں آپ ناکام ہوجائینگے بلکہ ان خیالات کو اچھے خیالات سے بدل دینا ہے۔

جواب دیجئے