History of youtube

History of youtube

             دوستو آپ اگر نیٹ استعمال کرتے ہیں تو آپ یوٹیوب سے ضرور واقف ہونگے بلکہ استعمال بھی کیا ہوگا لیکن کیا آپ کو اس کے پیچھے کی دلچسپ کہانی معلوم ہے؟ چلیں دیکھ لیتے ہیں کہ یہ کیسے شروع ہوا اور کون اس کے اونر ہیں۔ History of youtube ایک بہت اچھا معلوماتی مضمون ہے۔

             آج یوٹیوب ایک بہت بڑا اور دنیا میں دوسرے نمبر پر آنے والا سرچ انجن ہے جس نے یاہو جیسے بڑے بڑے سرچ انجن کو پیچھے چھوڑدیا ہے۔  دوستو بارہ سال ہوگئے ہیں اب تک یوٹیوب کو بنے ہوئے۔ paypal جو ایک نیٹ پر موجود پیسے ٹرانسفر کرنے اور recieve کرنے کی کمپنی ہے۔ اس کے تین ملازم ایک رات کو جمع تھے جن کے نام   chad hurley, steve chen, اور  jawed krim  ان لوگوں  نے سوچا کے ایک پلیٹ فارم ہونا چاہئے جہاں لوگ اپنی وڈیوز کو لوگوں کے ساتھ شیئر کر سکیں۔ 

             اور اس کے بعد پھر انہوں نے ایک ڈومین نیم جو  youtube.com تھا رجسٹر کروایا اور ایک ویب سائٹ بنا ڈالی۔  پھر اس کے بعد بہت لوگ اس میں وڈیوز اپلوڈ کرنے لگے تو ایک مسٔلہ سامنے آیا کے لوگ کسی کا بھی کنٹینٹ  content اٹھاکر اپلوڈ کردیتے تھے تو لوگوں کی شکایات آنے لگیں۔ پھر یہ کے اتنے بڑے setup کو مینج کرنا بہت مشکل ہوتا جارہا تھا تو ان تینوں نے یہ سائٹ گوگل کو سیل کردی۔

             اب گوگل نے اس کو اپنے طریقے سے مینج کرنا شروع کیا تو اس کو گویا پر لگ گئے گوگل اس کو اس جگہ لےگیا جہاں شاید وہ تینوں دوست نہ لیجا سکتے تھے۔ اور آج یوٹیوب آپ کے سامنے ہے۔تو اس کی کامیابی کی وجہ ایک مسٔلے کا حل نکالنا ہوا۔ آج بھی بڑے ٹاپ کے کاروباری ماہرین کا یہی کہنا ہے کہ اگر آپ مارکیٹ میں آسانی سے کامیاب ہونا چاہتے ہیں تو ایسی پروڈکٹ مارکیٹ میں لائیں۔ جو لوگوں کی کسی بھی مسٔلے کو حل کرتی ہو اس سے بغیر کسی اشتہار بازی کے لوگوں میں آپ کی پروڈکٹ کامیابی حاصل کرلیگی۔

             

جواب دیجئے