3g,4g,5g کیا ہے؟

3g,4g,5g کیا ہے؟

         قارئین  آپ نے موبائل استعمال کئے ہیں اور آپ نے انٹرنیٹ بھی استعمال کیا ہے۔ تو یہ نام آپ نے سنے ہونگے 4g,3g وغیرہ تو ان کے بارے میں معلومات کرلیتے ہیں کہ آیا یہ کیا بلا ہیں؟  یہ نیٹ ورک کی اسپیڈ کی الگ الگ قسمیں ہیں الگ الگ ٹیکنالوجی ہیں۔اور ایک کے بعد ایک ٹیکنالوجی آتی جارہی ہے۔ہم بات کرتے ہیں کہ پہلے کیا ٹیکنالوجی تھی اب کیا ہے اور اب آگے کیسے بڑھ رہی ہے۔ 

         تو دوستو جب 1G ٹیکنالوجی آئی تھی  تو وہ 1980 میں آئی تھی جو ڈیجیٹل سگنل والی نہیں تھی۔اور اس سے صرف آپ فون پر باتیں ہی کرسکتے تھے میسج بھی کرنے کی پوزیشن میں آپ نہیں تھے۔نیٹ چلانا تو بہت دور کی بات ہے۔ پھر قریبا دس سال بعد 2G ٹیکنالوجی آئی اب اس میں ایکسٹرا یہ تھا کہ آپ میسج بھیج سکتے تھے۔ لیکن اس دوران نیٹ بھی آگیا تھا لیکن نہ ہونے والی اسپیڈ کے ساتھ جو آپ کے صبر کا امتحان لے شاید 64kb اسپیڈ ہوتی تھی۔

         اس کے بعد جب  3G آیا تو تھوڑا سا انقلاب آیا کیونکہ اس کے آنے سے وڈیو کالنگ کا آپشن استعمال میں آیا۔ اور لائیو اسٹریمنگ کی سہولت متعارف ہوئی۔ اور دیکھا جائے تو یوٹیوب بھی اس کے آنے کے بعد زیادہ مقبول ہوا کیونکہ اب بغیر کسی بفرنگ کے آپ ہائی کوالٹی میں وڈیو دیکھ سکتے تھے۔ پھر اب 4G ہے اس میں یہ ہی سب کام آپ HD میں کرسکتے ہیں۔ آنلائن موویز دیکھنا ہو یا وڈیو کال کرنی ہے وغیرہ اس نے آپ کو ایک بہت اچھی اسپیڈ فراہم کردی ہے۔

کونسا نیٹ استعمال کریں؟

         اب یہاں ایک اہم سوال آتا ہے کہ ایک عام آدمی کونسا نیٹ استعمال کرے کہ اسکا ٹائم بھی زیادہ نہ لگے اور رقم بھی کم لگے ۔ تو اگر آپ کا استعمال صرف یوٹیوب تک ہے تو آپ 3G ہی استعمال کریں دیکھیں اگر آپ 4G LTE استعمال کرتے ہیں تو اس میں جب یوٹیوب چلاتے ہیں تو وہ فورا لوڈ ہوجاتی ہے۔ اور 3G میں آپ وڈیو دیکھتے جاتے ہیں اور آگے وہ تھوڑی تھوڑی لوڈ ہوتی رہتی ہے۔ اب اسکا فائدہ یہ ہے کہ آپ کی MB کم استعمال ہوتی ہے۔

         مثلا اگر آپ کوئی وڈیو آدھی یا تھوڑی سی دیکھ کر چھوڑدیتے ہیں تو آپ کی MB کا نقصان نہیں ہوتا کیونکہ وہ لوڈ ہی نہیں ہوتی ہے۔ لیکن 4G میں وہ وڈیو شروع میں ہی پوری لوڈ ہوچکی ہوتی ہے تو اگر آپ وڈیو اسکپ کرتے ہیں تو جو MB پہلے سے لوڈ ہوگئی ہے وہ ضائع جاتی ہے۔ اس لئے اگر آپ کا کام کوئی ہائی لیول کا پروفیشنل نہیں ہے تو آپ 3G ہی استعمال کریں۔

5G ٹیکنالوجی

         دوستو انسان کی ضرورتیں بڑھتی رہتی ہیں وہ ایک چیز پر خوش نہیں رہتا اور نہ اکتفا کرتا ہے۔ اب یہاں بھی دیکھیں کہ 4GLTE ایک بہت اچھا اور تیز نیٹ ہے لیکن یہاں بھی اب کچھ چیزیں ایسی آگئی ہیں جو یہ ٹیکنالوجی بھی پورا نہیں کرپارہی ہے۔ اور اب 5G  ٹیکنالوجی لائے جانے کی تیاری ہورہی ہے۔ اس کی اسپیڈ 4G کے مقابلے میں کافی تیز ہے جو شروع ہی 28 GHz سے ہوتی ہے۔ 

         اب اسکا فائدہ اور نقصان کیا ہے وہ دیکھ لیتے ہیں دوستو جب ہم فریکوئینسی کو بڑھاتے ہیں تو ایک فائدہ ملتا ہے کہ ہم اپنا کام جلد کرنے کے قابل ہوجاتے ہیں۔ چاہے وڈیو ڈاؤنلوڈ کرنا ہو یا سرفنگ وغیرہ یا فائل بھیجنی ہو تو یہ کام ہم فٹافٹ سے کرسکتے ہیں۔  اب اسکا سب سے بڑا نقصان یہ ہے کہ اسکی رینج کم ہوجاتی ہے کیونکہ جب فریکوئینسی بڑھتی ہے تو رینج پر فرق پڑتا ہے۔ اس سے سگنل پرابلم بہت ہونے کا امکان ہے کیونکہ اگر بارش بھی ہوگئی تو اس کی اسپیڈ اور سگنل میں فرق آنے کا خطرہ ہے۔

        لیکن ہر چیز کا حل نکالا جاسکتا ہے تو کمپنیز نے اس کے بارے میں بھی ضرور کچھ سوچ کر رکھا ہوگا۔ اسلئے یہ ان کا درد سر ہے کہ وہ کیا کرتے ہیں کیا ٹاور کی تعداد بڑھاتے ہیں یا اب تک صرف چھت پر ٹاور نظر آتے تھے تو کیا اب بلڈنگ کے اندر بھی چھوٹے ٹاور نظر آئینگے؟ ایسا کچھ سامنے آتا ہے یا نہیں اس کے لئے ہمیں انتظار کرنا ہوگا۔

جواب دیجئے