ہیش ٹیگ کیا ہے؟

ہیش ٹیگ کیا ہے؟

              ہیش ٹیگ کیا ہے؟  قارئین آپ نے نیٹ پر سوشل میڈیا تو استعمال کیا ہی ہوگا۔ اس میں ایک  چیز آپ کی نظر سے گزری ہوگی کے  hash tag happy,hash tag sad  اور بہت سے ہیش ٹیگ اس کے علاوہ ۔ ہیش ٹیگ[#] یہ نشان ہوتا ہے۔ اب اس کو الفاظ کے ساتھ کیوں لگایا جاتا ہے اس کا کیا مطلب نکلتا ہے اس پر بات کرلیتے ہیں۔ یہ صرف فیس بک کے ساتھ مخصوص نہیں ہے اس کو آپ انسٹاگرام، ٹویٹر وغیرہ پر بھی استعمال کرسکتے ہیں۔ یہ بنیادی طور پر ایک نشان ہے اب اس نشان یا سمبل کو آپ کسی بھی نام سے پہلے استعمال کرسکتے ہیں۔جب اس سمبل کے ساتھ کوئی نام جوڑتے ہیں تو یہ ہیش ٹیگ بن جاتا ہے۔

اب اس کا استعمال دیکھتے ہیں کہ کیسے ہوتا ہے۔ قارئین فرض کریں کی ورلڈ کپ کے میچز ہورہے ہیں اب کوئی بھی شخص کسی بھی سوشل میڈیا پر ورلڈ کپ کے حوالے سے پوسٹ کریگا تو وہ ورلڈ کپ ہیش ٹیگ کا استعمال کریگا۔ اب اگر میں ورلڈ کپ کی پوسٹ دیکھ رہا ہوں اور مزید بھی دیکھنا چاہتا ہوں تو میں اس پوسٹ کے ساتھ لگے اس ہیش ٹیگ پر کلک کردونگا۔ اب اس سے ہوگا یہ کہ جس کسی نے بھی اس ہیش ٹیگ کے ساتھ کوئی پوسٹ کی ہوگی وہ سب ایک ساتھ میرے سامنے کھل جائینگی۔ مجھے ادھر ادھر بھاگنا اور مزید پوسٹ کھوجنا نہیں پڑیگا۔

یہ ایک بہت طاقتور ٹول مانا جاتا ہے اپنی بات کہنے میں یا کسی اہم مسٔلے پر اپنی رائے دینے میں یا کسی برانڈ کی مشہوری کے سلسلے میں اس کی بڑی اہمیت ہے۔اس سے آپ کی بات بہت جلد زیادہ لوگوں تک پہنچ جائیگی۔  اب آپ چاہتے ہیں کہ لوگ کسی مخصوص شخصیت یا مخصوص برانڈ کو لیکر کیا سوچ رہے ہیں یا کیا رائے دیرہے ہیں تو بس آپ اس نام کے ہیش ٹیگ کو تلاش کریں اور کلک کردیں تو آپ بہت کم وقت میں اچھی معلومات تک پہنچ جائینگے۔

              اب اسکا استعمال تو معلوم ہوگیا اب اس کو کہاں استعمال نہیں کرنا ہے وہ دیکھ لیتے ہیں۔  دیکھئے آپ دن میں اگر زیادہ فیس بک استعمال کرتے ہیں اور کافی پوسٹ کرتے ہیں تو آپ اس میں سے صرف اس ٹاپک پر ہیش ٹیگ  لگائیے جس پر آپ کچھ خاص رائے لوگوں سے جاننا چاہ رہے ہیں۔ اگر آپ ہر پوسٹ پر عجیب عجیب ہیش ٹیگ لگاکر پوسٹ کیئے جارہے ہیں تو اسکا کوئی فائدہ نہیں ہونے والا اس لیئے یہ صرف اہم موضوع پر استعمال کیجئے۔ اس کو کمپنیز فیڈ بیک کیلئے بھی استعمال کرتی ہیں یعنی اگر کمپنی کوئی موبائل لانچ کرتی ہے تو اسکا ایک ہیش ٹیگ بنالیتی ہے۔ پھر جب اس ہیش ٹیگ کے ساتھ لوگ کمنٹ کرتے ہیں تو وہ سب کمپنی تک آسانی سے پہنچ جاتے ہیں۔

یہ بھی دیکھیں

ریم کے بارے میں جانئے

 

جواب دیجئے