کامیاب تو ہوجاتے ہیں پر خوشی? why are you unhappy

کامیاب تو ہوجاتے ہیں پر خوشی? why are you unhappy 

             تو جناب عالی آج کا موضوع یہ ہے کہ کیوں انسان سب کچھ پالینے کے بعد بھی نا خوش رہتا ہے۔ اس کو وہ خوشی نہیں ملتی جس کیلئے اس نے یہ سب محنت کی تھی۔ آپ نے بڑے لوگ دیکھے ہونگے جو ڈاکٹرز اور انجینئر وغیرہ بننے کے بعد بھی خوش نہیں ہیں۔ اس کی وجہ کیا ہے۔

             دیکھیں سب سے پہلے تو یہ کہ ہم نے خوشی کو چیزوں کے ساتھ جوڑا ہوتا ہے۔ جیسے آپ کے پاس سائیکل تھی پھر بائک آئی تو خوشی ہوئی پھر کار آئی تو اور خوشی ہوئی۔ اسی طرح گھر کا معاملہ بھی ہے اور دیگر چیزوں میں بھی یہی فارمولا ہوتا ہے۔لیکن پھر بھی خوشی نہیں ہے کیونکہ چیزوں سے جڑی خوشی عارضی ہوتی ہے جیسے بچے کو کوئی نیا کھلونا دیدیں تو وہ بہت خوش ہوتا ہے پھر ایک ٹائم کے بعد اسکا عادی ہوجاتا ہے اور وہ کھلونا جو ایک ٹائم میں اس کیلئے خاص تھا۔ اب نارمل ہوجاتاہے۔ اب اس کو اس کھلونے سے مزہ نہیں آرہا ہوتا ہے۔

             یہی حال دوستو انسانوں کا بھی ہے جب جب وہ نئی نئی چیز کا عادی ہوتا جاتا ہے اس چیز میں اسکی دلچسپی اور مزہ ختم ہوتا جاتا ہے۔ تو خوشی بھی باقی نہیں رہتی تو اب دائمی خوشی کیسے حاصل ہو؟  اس وقت دنیا میں آٹھ ہزار سے زیادہ خوشی کے موضوع پر کتابیں موجود ہیں جو بتاتی ہیں کہ کیسے خوش رہا جائے۔ اب ایسے سات طریقے دیکھے گئے ہیں جو خوشی کیلئے ضروری ہیں۔ وہ ایک ایک کرکے دیکھ لیتے ہیں۔

شکرگزاری

             سب سے پہلے شکر کرنے والا شخص ہے جو خوش رہتا ہے اگر آپ کے پاس سب کچھ ہے اور آپ اللہ کا شکر ادا نہیں کرتے تو آپ کا خوش رہنا مشکل ہے۔ یہ احساس ضروری ہے کہ جو مجھے ملا ہے اس میں میرا کمال کم اور اللہ کی مہربانی زیادہ ہے۔ 

معاف کرنا

             دوسرا  وہ شخص خوش رہتا ہے جو معاف کردیتا ہے معاف کرنا جانتا ہے۔ اللہ کو ایسے بندے سے بہت پیار ہے جو معاف کرنے والا ہو۔

بھول جاؤ

            جو شخص تکلیف دینے والی باتیں اور واقعات بھول جاتا ہے وہ خوش رہتا ہے۔ اب اس میں یہ ہے کہ جو بات نہیں بھولتی اس کو ذہن میں خود سے یاد نہ کرے بلکہ کسی اور طرف سوچ کو لیجائے۔ کیونکہ انسان اور واقعات تکلیف دیتے ہیں اور اس کا بہترین حل یہی ہے کہ معاملہ اللہ پر چھوڑکر آگے بڑھ جاؤ۔ 

سفر کریں

            انسان سفر کرنے سے جب نئی نئی چیزیں دیکھتا ہے تو خوش ہوتا ہے اس لئے سفر بھی ایک اچھا ذریعہ ہے خوشی حاصل کرنے کا۔

سیکھتے رہیں

             جو سیکھتا رہتا ہے نئی نئی چیزیں وہ خوش رہتا ہے۔یعنی آپ اپنے ذہن کو کہیں نہ کہیں نئی نئی چیزوں میں مرکوز رکھیں۔ جو آپ کے ذہن کو مصروف رکھیگا اور آپ کو نئی چیز سیکھنے کی خوشی بھی محسوس ہوگی۔ کچھ بھی سیکھیں جیسے کوئی زبان یا ڈرائیونگ یا تیراکی کچھ بھی سیکھتے رہیں ۔

اپنی رائے کی اہمیت

علم کس کا ہے؟

بچے کی تربیت

رشتہ داری

             اب رشتے ناتے بھی اس میں اہم کردار ادا کرتے ہیں یہ آپ کو خوش رکھتے ہیں۔ اس لئے جب بھی موقع ملے اپنے پیاروں کے ساتھ وقت ضرور بتائیں یہ آپ کو اندر سے خوشی دیگا۔

ایمان 

             انسان  کی خوشی  کیلئے ایمان بھی بہت ضروری ہے۔ جب ایمان ہوتا ہے تو ہمیں یقین ہوتا ہے کہ جو کچھ ہوتا ہے وہ اللہ کی طرف سے ہوتا ہے۔ کچھ ملنا کچھ چھننا یہ سب اللہ کی حکمتیں ہیں۔ تو ہمارا غم دور ہوجاتا ہے اور ہم سکون میں آجاتے ہیں تو جناب اللہ پر یقین اور ایمان کو بڑھائیں یہ آپ کو خوشی دیگا ۔

جواب دیجئے