وہ عادتیں جو آپ کو لوگوں میں اچھا بنادینگی effective habits in urdu

وہ عادتیں جو آپ کو لوگوں میں اچھا بنادینگی effective habits in urdu

            یہ عادتیں آپ کو پراثربنادینگی۔یہ عادتیں ان افراد میں دیکھی گئی ہیں جو کامیاب ہوا ہے۔ اور جو کامیاب ہونا چاہتا ہے اس کو بھی یہ عادتیں اپنانی چاہئیں اس لئے نہیں کہ آپ صرف کامیاب ہوں۔ بلکہ اس لئے بھی کہ آپ اچھے انسان اور معاشرے کے اچھے شہری کہلائیں۔

فعال رہیں   active person

             دیکھو یار اس دنیا میں آپ کو دو طرح کے لوگ ملینگے۔ ایک وہ جو منفی  ردعمل والے ہوتے ہیں۔ دوسرے جو مثبت اور فعال ہوتے ہیں۔ اب جو منفی ردعمل والے ہوتے ہیں وہ اپنی ناکامی کسی نا کسی طرح دوسروں پر ڈال دیتے ہیں۔ لیکن پھر بھی نا خوش رہتے ہیں۔ مثلا اگر وہ امتحان میں فیل ہوجائیں تو ان کا کہنا کچھ اس طرح سے ہوگا۔ لائٹ نہیں تھی گھر میں میرا الگ کمرہ نہیں تھا۔ یا امی نے مجھ سے گھر کے کام کاج کروائیں ہیں۔ وغیرہ

             اس کے مقابلے میں مثبت سوچ والے اپنی ذمہ داری خود پر ہی رکھتے ہیں۔ وہ اگر کسی کام میں ناکام ہوجاتے ہیں تو یہ نہیں کہتے کہ میں اس وجہ سے ناکام ہوا۔ بلکہ یہ سوچتے ہیں کہ میں نے کہاں غلطی کی ہے جو مجھے سدھارنا چاہئے۔ وہ ہمیشہ اپنی غلطیوں اور کوتاہیوں کو سدھارنے میں لگے رہتے ہیں۔ اور میرا مقصد آپ کو ان ہی جیسا بنانا ہے۔ کیونکہ یہ لوگ کبھی نہ کبھی کامیاب ضرور ہوتے ہیں۔ جبکہ دوسری طرح کے لوگ کامیابی کو بس سوچ سکتے ہیں۔

کام کو اس کے حساب سے مینیج کرنا

             آپ کو اپنے ذہن کو ایسے ترتیب دینا ہے کہ وہ کام کو انکے سہی وقت پر کرنے کے حساب سے فعال رہے۔ مثلا کون سا کام  سب سے پہلے کرنے کا ہے کون سا ایک دو دن کے اندر اور کون سے کام کو لمبے عرصے کے بعد بھی کیا جاسکتا ہے۔ جب آپ یہ چیز سیکھ لیتے ہیں تو آپ کو ٹائم مینیج کرنے میں بہت آسانی ہوجاتی ہے۔ پھر آپ کم وقت میں زیادہ کام کرسکتے ہیں۔ان کاموں کو ایک چارٹ سے سمجھ لیتے ہیں۔

ضروری اور اہم

یہ وہ کام ہیں جو اہم بھی ہیں اور ضروری بھی ہیں۔ جن کو نہ کرنے سے آپ کو معاشی یا گھریلو نقصان ہوسکتا ہے۔

غیر   ضروری

یہ وہ کام ہیں جو کرنے ہیں لیکن آپ ان کو کسی وقت میں کرسکتے ہو۔ جیسے گھر والوں کے ساتھ کہیں باہر جانا یا شاپنگ کرنا وغیرہ

غیر اہم  لیکن ضروری

یہ وہ کام ہیں جو اہم نہیں ہیں لیکن پھر بھی آپ ان کو وقت پر کرتے ہو جیسے ڈرامہ دیکھنا جو اپنے ٹائم پر آتا ہے وغیرہ

غیر اہم غیر ضروری

یہ وہ کام ہیں جو صرف وقت کی بربادی ہیں جیسے جیس بک پر گھنٹوں وقت گزارنا یا گھنٹوں ٹی وی دیکھنا۔

              ان کاموں میں سے پہلے دو کاموں کو وقت دیں اور آکری دو طرح کے کاموں کو بہت ہی کم وقت دیں یا نہ دیں۔ کیونکہ یہ آپ کو کامیابی سے دور اور وقت کو برباد کرتے ہیں۔

کامیاب تو ہوجاتے ہیں لیکن خوشی؟

اپنی رائے کی اہمیت

جیت کا سوچو

             دیکھو یار ہار جیت صرف کھیلوں میں سوچو لیکن اصلی زندگی میں کسی کی ہار نہیں بلکہ بس اپنی جیت سوچو اور ہوسکے تو دوسروں کی بھی کیونکہ وہ بھی اپنے گھر والوں کیلئے محنت کررہا ہے آپکی طرح تو اگر آپ اس کی ہار اور اپنی جیت سوچو گے تو  کچھ خود غرض اور منفی ہوجاؤگے۔ یہ اچھی چیز نہیں ہے کیونکہ اصلی زندگی میں کسی کی ہار نہیں بلکہ سب کی جیت ہے لیکن محنت شرط ہے۔

پہلے سامنے والے کو سمجھو پھر اپنی سمجھاؤ

            یہاں چاہے کاروباری مسٔلہ ہو یا گھر کا مسٔلہ ہو ہر کوئی بس اپنی سنانا چاہتا ہے۔ اپنے آپ کو بلکل درست سمجھتا ہے حالانکہ ایسا نہیں ہے۔ کامیاب لوگوں نے یہ عادت اپنائی ہوتی ہے کہ پہلے وہ سامنے والے کو بولنے کا موقع دیتے ہیں۔ ان کی سمجھنے کے بعد اپنی سمجھانے کی کوشش کرتے ہیں۔ 

             گھروں میں بھی اکثر اسی وجہ سے بات بگڑتی ہے کہ نہ وہ آپ کی اور نہ آپ ان کی سننے کو تیار ہوتے ہیں۔ اگر آپ خاموش ہوکر پہلے سامنے والے کی سن لیں تو ایک تو آپ بڑے بن جاتے ہیں اور پھر اپنی بات کو زیادہ اچھے سے سمجھا پاتے ہیں۔ اور دوسرا بھی اپنی بات کہہ کر تھوڑا ٹھنڈا پڑ چکا ہوتا ہے اور آپ کی بات بھی سن لیتا ہے۔

اتحاد بناکر رکھنا

             کامیاب لوگ اتحاد بناکر رکھتے ہیں وہ کبھی اپنے آپ کو اکیلا نہیں کرتے یا جماعت سے علیحدہ نہیں ہوتے کیونکہ وہ جانتے ہیں کہ اتحاد میں برکت ہے اور اس سے بہت سے کام نکلتے ہیں۔ ویسے بھی آپ نے وہ کہاوت سنی ہوگی کہ ایک اور ایک گیارہ ہوتے ہیں۔

 

جواب دیجئے