خطرناک سیا حتی مقامات

خطرناک سیا حتی مقامات

            کیسے ہو دوستو  ۔۔۔۔۔ دوستو دنیا میں سیر و تفریح کے ہزاروں مقامات ہیں ۔ جہاں آپ گئے ہونگے یا جانے کا ارادہ ہوگا۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کچھ مقامات ایسے ہیں جہاں جانے کیلئے ہمت اور دل چاہئے۔ یہاں انسان خود اپنی مرضی سے جاتا ہے کیونکہ یہ مقامات خود سے دعوت دیں ایسے نہیں ہیں۔ آئیے ان کے بارے میں جان لیتے ہیں۔

وولکینو سفرنگ اسپورٹ   volcano suffring sport

            اصل میں جیسا ہیڈنگ میں بتایا ہے وولکینو یعنی لاوا لیکن یہاں ایسا نہیں ہے۔ یعنی لاوے میں سفرنگ نہیں ہوتی بلکہ لاوے سے بھرے پہاڑ سے ایک میٹل کے بورڈ پر پینتالیس ٖڈگری پر پھسلا جاتا ہے۔ جس کی رفتار  چھیاسی کلو میٹر فی گھنٹہ ہوتی ہے۔یہ دنیا کے چند علاقوں میں ہی کھیلا جاتا ہے۔اس میں سب سے زیادہ مشہور پہاڑ امریکہ میں ہے۔  اور یہ آخری دفعہ بیس سال پہلے پھٹا تھا لیکن اب خاموش ہے اور لوگوں نے اس جگہ کو تفریح کا ذریعہ بنالیا ہے۔

            اس کی انہی خصوصیات کی بنا پر کوئی کمزور دل شخص یہ اسپورٹ نہیں کھیل سکتا کیونکہ کمال مہارت کے ساتھ حواس کا موقعہ پر بحال رکھنا بھی بہت ضروری ہے۔ نہیں تو جان بھی جاسکتی ہے۔ پھر یہ لاوے کے پہاڑ پر ہے جہاں لاوے والی مٹی آپ کی جلد پر الرجی بھی پیدا کرسکتی ہے۔ لیکن ابھی تک خوش قسمتی سے کوئی ناخوشگوار واقعہ پیش نہیں آیا۔ 

بہار میں تفریح کی جگہیں

دہلی کی دس جگہیں

نیو کلئیر بم

خوفناک پل چائنا میں

            چائنا کے ایک صوبے ہونان میں یہ پل موجود ہے۔ یہ ایک عام پل نہیں بلکہ گلاس کی زمین رکھنے والا پل ہے۔  پہلے یہ لکڑی کا تھا لیکن پھر چائنا نے ایک اسرائیلی کمپنی کی مدد سے اس کو گلاس پل میں تبدیل کردیا جب سے یہ ٹورسٹس کی توجہ کا مرکز بنا ہوا ہے۔ اگر آپ اس پر کھڑے ہوکر نیچے دیکھیں تو آپ کو اپنے گرنے کا احساس ہوگا جو بڑے سے بڑے دل والے کو بھی حواس باختہ کرسکتا ہے۔

            اس پل کو گلاس کی مضبوط قسم سے کافی لئیرز میں بنایا گیا ہے۔ اسی وجہ سے یہ ہتھوڑے کے زوردار وار کو اور ٹنوں وزن بھی برداشت کرلیتا ہے۔ لہٰذا کوئی خطرے کی بات نہیں ہے۔یہ چار ہزار سات سو فٹ اونچائی پر واقع ہے۔ جسے 2016 ؁ کو عام عوام کیلئے کھولدیا گیا تھا۔اگر آپ کو اونچائی سے خوف آتا ہے تو پھر یہ آپ کیلئے نہیں ہے۔

فیوریئس بیکو  Furius baco

            یہ اسپین میں موجود ہے اور ایک رولر کوسٹر ہے۔ یہ انتہائی تیز رفتاری سے اونچائی سے ٹنل سے اور درختوں کے درمیان سے گزرتی ہے تو اچھے اچھے لوگ بھی چیخنے پر مجبور ہوجاتے ہیں۔ اس کی خاص بات اس کی سیٹس کا ایک دوسرے سے الگ الگ ہونا بھی ہے۔ جو ہوا میں آپ کو ایک الگ تنہا ہی محسوس کراتی ہیں۔ جو زیادہ سنسنی خیز ہے۔ 

زپ ورلڈ ویلوسٹی   Zip World Velocity

             یہ برطانیہ کے شہر ویلز میں موجود ہے۔یہ اصل میں آپ کو قدرتی پہاڑ سے ایک مضبوط رسی کی مدد سے نیچے کی طرف چھوڑتے ہیں۔ یہ سفر ایک منٹ کا ہوتا ہے لیکن اس ایک منٹ میں آپ ہوا میں اڑنے کے مزے لیسکتے ہیں۔  جو تقریبا ڈیڑھ کلو میٹر لمبا ہوتا ہے۔ یہ اتنی تیزی سے آپ کو لیکر جاتا ہے کہ ڈیڑھ کلو میٹر کا سفر محض ایک منٹ میں طے کرادیگا۔ یہ بھی ایک فل ایڈونچر تفریح ہے۔ 

جواب دیجئے