اہرام مصر

اہرام مصر

         دوستو اہرام مصر انسانی تاریخ کا سات ہزار سالہ پرانا مومعمہ ہے جو سلجھ نہیں سکا ہے۔ آج بھی اسکو حل کرنے کی کوششیں جاری ہیں لیکن ناکامی ہی مقدر بنی رہتی ہے۔ اس کو کس نےاور کیوں تعمیر کیا اسکا بھی کوئی نپا تلا جواب ہمارے پاس نہیں ہے۔ کہا تو یہی جاتا ہے کہ اس کو فرعونوں کی ممی محفوظ کرنے کیلئے تعمیر کئے گئے ہیں۔ اندر سے ملنے والی ممیاں بھی اس کی دلیل دیتی نظر آتی ہیں لیکن شاید یہ پورا سچ نہیں ہے۔اس کے پیچھے اور بھی بہت سے راز ہیں جو معلوم کرنے کی ضرورت ہے۔

         آج کے ترقی یافتہ دور میں جب سائنس اور ٹیکنالوجی اپنے عروج پر دیکھی جاسکتی ہے۔ لیکن پھر بھی دنیا میں ایک بھی ایسی تعمیراتی کمپنی نہیں جو اہرام بنا سکے۔ جی یہ ایک حقیقت ہے کہ گزشتہ دور میں بننے والے اہرام کا مقابلہ کرنے کیلئے آج کے زمانے کی کوئی کمپنی نہیں ہے۔ اس کی تعمیر کس طرح ہوئی اس پر بات کرلیتے ہیں تاکہ آپ کو بھی اندازہ ہو کے یہ کیا عجوبہ ہیں۔

پروپیگنڈا کی تاریخ

اہرام مصر کی تعمیر

         دوستو سب سے بڑے اہرام کی بات کی جائے تو اس میں سو سو وزنی پتھر اس مہارت اور ترتیب سے رکھے گئے ہیں کہ ان میں جوڑ تلاش کرنا بھی مشکل ہے۔ اس کی بلندی 485 فٹ بتائی جاتی ہے اور اسکا رقبہ تقریبا ۱۳ ایکڑ ہے۔ اور وزن کی بات کی جائے تو یہ 65 لاکھ ٹن بیان کیا جاتا ہے۔ سائنس اس بات کو لیکر حیران ہے کہ یہ پتھر بغیر کسی مشینری کے کس طرح کاٹے گئے اور کتنے لوگوں نے یہ کام کیا تھا۔ 

         یہ جس جگہ تعمیر ہیں وہاں پتھر لانا بھی ایک مسٔلہ تھا وہ کیسے حل کیا گیا ہوگا؟  اور یہ پتھر اگر دس کی تعداد سے روز لگائے جائیں تو بھی ان کی تعمیر 680 سالوں میں مکمل ہوتی ہے۔  پھر یہ کہ اگر کوئی بھی چیز مثلث کی شکل میں آئیگی اس پر ہوا میں موجود مقناطیسی لہریں مرکوز ہوجائینگی جس کی وجہ سے ان میں کوئی بھی چیز گلنے سڑنے سے محفوظ رہتی ہے۔ اور لگتا یہی ہے کہ فرعونوں کی لاشوں کو بوسیدگی سے بچانے کیلئے ایسا کیا گیا لیکن یہ بھی عجیب بات ہے کہ ان کو اس بات کا علم تھا جدید آلات کے نہ ہوتے ہوئے بھی۔ 

         اہرام مصر کی تعداد 120 سے 140 تک ہوسکتی ہے۔دوستو کیا آپ کو معلوم ہے کہ لوگوں کا ایک بہت بڑا طبقہ اہرام کے انسانی ہاتھوں کی تعمیر کا قائل ہی نہیں ہے۔ اس طبقے کے مطابق ان کو شیاطین نے تعمیر کیا ہے۔دوستو ان اہرام کا گہرا تعلق ایلومیناتی تنظیم سے بتایا جاتا ہے جو اپنے آپ میں ایک پراسرار تنظیم ہے جس کو ایک الگ مضمون میں بتانے کی کوشش کرونگا۔

جواب دیجئے